ယာဥ္လိုင္းေပၚ၌ i Pay ကတ္ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္း၍ ေငြေတာင္းခံမႈ ျပဳလုပ္ပါက ကားနံပါတ္မွတ္၍ တိုင္ၾကားႏိုင္ေၾကာင္း ကစၧပနဒီ ကုမၸဏီမွ သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ i Pay ကတ္ျဖင့္ ဘတ္စ္ကားမ်ား ေပးစီးရာတြင္ စက္ခ်ိဳ႕ ယြင္းမႈျဖစ္ေပၚသည္ဟု ေျပာ၍ ယာဥ္လိုင္းစပယ္ယာမ်ားမွာ ကတ္ျဖင့္ စီးနင္းခြင့္ကို ခြင့္မျပဳဘဲ ယာဥ္စီးခေငြကိုသာ ေတာင္းခံေန ေၾကာင္း i Pay ကတ္ အသုံးျပဳသူ မ်ားထံမွ သိရသည္။ ”စက္ပ်က္ေနတယ္၊ ကတ္နဲ႔ စီးလို႔ မရဘူး၊ ေငြပဲေပးရမယ္ ဆိုၿပီး ကတ္ကို ျပ န္ေပးတယ္၊ ကတ္နဲ႔ ကားစီး လို႔ရတယ္ ထင္ၿပီးေတာ့ ပိုက္ဆံမယူလာခဲ့ဘူး။ ဒါနဲ႔ စကား ေတြမ်ားၿပီး ကားေပၚမွာ အရွက္ကြဲ ခဲ့ရပါတယ္” ဟု တာေမြၿမိဳ႕နယ္မွ i Payကတ္ အသုံးျပဳသူ မခင္သန္းႏု က ေျပာသည္။ အဆုိပါကိစၥမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ i Pay ကုမၸဏီမွ ေစ်းကြက္မန္ေန ဂ်ာ ကိုေအာင္ေက်ာ္က ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ ယာဥ္ေနာက္ လိုက္မ်ား အား ကတ္အသုံးျပဳ သူျဖစ္ပါက ေငြေကာက္ခံမႈ မျပဳလုပ္ရန္ႏွင့္ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္း မႈေၾကာင့္ ေငြမေတာင္း ခံခဲ့ပါက ကုမၸဏီတြင္ လူဦးေရႏွင့္ ေငြျပန္လည္ ထုတ္ယူ ခြင့္ေပးထား ေၾကာင္း၊ ေငြေတာင္းခံ မႈျပဳလုပ္ပါက ကားနံပါတ္မွတ္၍ တိုင္ၾကားႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တိုင္ၾကားမႈ ေရာက္ရွိလာပါက သက္ဆိုင္ရာ ယာဥ္လိုင္းအႀကီးအ ကဲမ်ားထံ ကုမၸဏီမွ ညႇိႏိႈင္းအေရးယူမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာ သည္။”အမွန္တကယ္ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္း ခဲ့ရင္ေတာ့ ေနာက္တစ္ ခါ ေငြမ ေကာက္ဖို႔ သတိေပးမွာ ပါ။ စက္ မပ်က္ ဘဲ ေငြလိမ္လည္ေကာက္ခဲ့ ရင္ေတာ့ အေရးယူသြားမွာပါ” ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ေျပာသည္။ ယင္းသုိ႔ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ေငြေတာင္း ခံျခင္းမျပဳပါက ကတ္ျဖင့္ စီးနင္းသူ မ်ားအေနျဖင့္ ကတ္အ တြင္း ေငြျပတ္ေတာက္မႈ မရွိျခင္း ေၾကာင့္ အခမဲ့ ကားစီးနင္းခြင့္ရရွိ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းကုမၸဏီမွ သိရသည္။i Pay ကတ္စနစ္အား ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ ၂ ရက္ေန႔မွစတင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ အဓိပတိယာဥ္ လိုင္းမ်ားႏွင့္ သေဘၤာမ်ားတြင္ အသုံးျပဳလ်က္ရွိေၾကာင္း အသုံးျပဳ သူ ႏွစ္ေ သာင္းငါးေထာင္ရွိေန ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါပုဂၢိဳလ္က ဆက္လက္ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ i Pay ကတ္ျဖင့္ ဘတ္စ္ကားမ်ား ေပးစီးရာတြင္ စက္ခ်ိဳ႕ ယြင္းမႈျဖစ္ေပၚသည္ဟု ေျပာ၍ ယာဥ္လိုင္းစပယ္ယာမ်ားမွာ ကတ္ျဖင့္ စီးနင္းခြင့္ကို ခြင့္မျပဳဘဲ ယာဥ္စီးခေငြကိုသာ ေတာင္းခံေန ေၾကာင္း i Pay ကတ္ အသုံးျပဳသူ မ်ားထံမွ သိရသည္။ ”စက္ပ်က္ေနတယ္၊ ကတ္နဲ႔ စီးလို႔ မရဘူး၊ ေငြပဲေပးရမယ္ ဆိုၿပီး ကတ္ကို ျပ န္ေပးတယ္၊ ကတ္နဲ႔ ကားစီး လို႔ရတယ္ ထင္ၿပီးေတာ့ ပိုက္ဆံမယူလာခဲ့ဘူး။ ဒါနဲ႔ စကား ေတြမ်ားၿပီး ကားေပၚမွာ အရွက္ကြဲ ခဲ့ရပါတယ္” ဟု တာေမြၿမိဳ႕နယ္မွ i Payကတ္ အသုံးျပဳသူ မခင္သန္းႏု က ေျပာသည္။ အဆုိပါကိစၥမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ i Pay ကုမၸဏီမွ ေစ်းကြက္မန္ေန ဂ်ာ ကိုေအာင္ေက်ာ္က ကုမၸဏီ အေနျဖင့္ ယာဥ္ေနာက္ လိုက္မ်ား အား ကတ္အသုံးျပဳ သူျဖစ္ပါက ေငြေကာက္ခံမႈ မျပဳလုပ္ရန္ႏွင့္ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္း မႈေၾကာင့္ ေငြမေတာင္း ခံခဲ့ပါက ကုမၸဏီတြင္ လူဦးေရႏွင့္ ေငြျပန္လည္ ထုတ္ယူ ခြင့္ေပးထား ေၾကာင္း၊ ေငြေတာင္းခံ မႈျပဳလုပ္ပါက ကားနံပါတ္မွတ္၍ တိုင္ၾကားႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ တိုင္ၾကားမႈ ေရာက္ရွိလာပါက သက္ဆိုင္ရာ ယာဥ္လိုင္းအႀကီးအ ကဲမ်ားထံ ကုမၸဏီမွ ညႇိႏိႈင္းအေရးယူမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာ သည္။”အမွန္တကယ္ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္း ခဲ့ရင္ေတာ့ ေနာက္တစ္ ခါ ေငြမ ေကာက္ဖို႔ သတိေပးမွာ ပါ။ စက္ မပ်က္ ဘဲ ေငြလိမ္လည္ေကာက္ခဲ့ ရင္ေတာ့ အေရးယူသြားမွာပါ” ဟု ၄င္းက ဆက္လက္ေျပာသည္။ ယင္းသုိ႔ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ေငြေတာင္း ခံျခင္းမျပဳပါက ကတ္ျဖင့္ စီးနင္းသူ မ်ားအေနျဖင့္ ကတ္အ တြင္း ေငြျပတ္ေတာက္မႈ မရွိျခင္း ေၾကာင့္ အခမဲ့ ကားစီးနင္းခြင့္ရရွိ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းကုမၸဏီမွ သိရသည္။i Pay ကတ္စနစ္အား ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ ၂ ရက္ေန႔မွစတင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ အဓိပတိယာဥ္ လိုင္းမ်ားႏွင့္ သေဘၤာမ်ားတြင္ အသုံးျပဳလ်က္ရွိေၾကာင္း အသုံးျပဳ သူ ႏွစ္ေ သာင္းငါးေထာင္ရွိေန ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါပုဂၢိဳလ္က ဆက္လက္ေျပာသည္။
No comments:
Post a Comment