
ထုိသုိ႔ ျဖစ္ပြားရာတြင္ မီးရထားေခါင္းမွာ မွန္လုံယာဥ္၏ ခါးလယ္ကိုတုိက္ကာ ခ်ိတ္လွ်က္ မီးရထားတြဲ ၈ တြဲအရွည္ရွိ ေပ ၄၀၀ ခန္႔အထိ ဒရြတ္တုိက္အေနအထားျဖင့္ ပါသြားခဲ့သည္။
မွန္လုံယာဥ္၏ ကုိယ္ထည္၀ဲဘက္တစ္ျခမ္းလုံး ရထားေခါင္းစုိက္၀င္ ပ်က္စီးသြားျပီး ရထားတြဲမ်ားလည္း လမ္းေခ်ာ္က်သြားခဲ့ကာ ရထားသံလမ္းမ်ားလည္း ပ်က္စီး သြားခဲ့ေသာ္လည္း ကားေပၚတြင္ပါလာေသာ ခရီးသည္မ်ားအနက္ ၆ ဦးသာ ထိခုိက္ဒဏ္ရာရ(မစိုးရိမ္ရ) ခဲ့ျပီးက်န္လူမ်ားမွာ တစ္စုံတစ္ရာ ထိခုိက္ျခင္း မရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။
"ကၽြန္ေတာ္က တစ္ဖက္ကဂိတ္တံခါးကုိပိတ္ျပီး ဒီဘက္ကဂိတ္တံခါးကုိ ပိတ္မယ္ လုပ္ေတာ့ အဲဒီကားက အျမန္ေမာင္းလာတာ ေတြ႔ရတယ္၊ အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရထားကုိေတာင္ မီးမေခၚေတာ့ပဲ ကားဆီကုိပဲ ဓါတ္မီးနဲ႔ လွမ္းထိုးျပီး အခ်က္ျပေသးတယ္၊
ဒါေပမယ့္ မရဘူးကၽြန္ေတာ္တံခါးပိတ္ခ်ိန္ေတာင္ မရလုိက္ဘူး ကားကေမာင္း၀င္လာတာ ကၽြန္ေတာ္လည္း လမ္းေဘးဘက္ကုိ အျမန္ခုန္ျပီး ေရွာင္လုိက္ရတယ္"ဟု မီးရထားသံလမ္း ဂိတ္တာ၀န္က်သူမွ ေျပာပါသည္။
ျဖစ္စဥ္ႏွင့္ပတ္သက္ျပီး ယာဥ္ေမာင္းေသာ ရယ္လႊီစီ(ဘ) ဦးဟယ္ရယ္၊ အသက္ ၄၂ နွစ္ လြဳိင္ေကာ္ျမိဳ႕ေနသူအား ေတာင္ငူျမိဳ႕အမွတ္ ၁ ရဲစခန္းမွ မီးရထားအက္ဥပေဒ (၁၂၉)၊(ပ) ၅၂၃/၂၀၁၂ ျဖင့္အမႈဖြင့္ အေရးယူေဆာင္ရြက္ထားရွိျပီး လမ္းပိတ္ဆုိ႔မႈျဖစ္ပြားေနေသာမီးရထားႏွင့္ ကားအား ကရိန္းျဖင့္မတင္ဖယ္ရွားျခင္း
လမ္းျပဳျပင္ျခင္းမ်ားကုိ ျပန္လည္ျပဳျပင္ေဆာင္ရြက္ၾကရာ စက္တင္ဘာ ၂၃ ရက္ေန႔ နံနက္ ၇ နာရီ ၁၅ မိနစ္အခ်ိန္တြင္ ဖယ္ရွားရွင္းလင္းခဲ့ျပီး ရထားမ်ား ျပန္လည္သြား လာခြင့္ရျပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
From- Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment