Thursday, March 7, 2013

ျပင္စရာမလိုေသာ အသက္ပါသည့္ ကား Audi A9

ျပင္စရာမလိုေသာ အသက္ပါသည့္ ကား Audi A9

ဂ်ာမနီ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ထုတ္လုပ္ေရး ကုမၼဏီ ေအာ္ဒီ (Audi) ထုတ္ ကားမ်ားလည္း ျမန္မာျပည္ ေရာက္ပါတယ္။ အမ်ားစုကေတာ့ ဂ်ပန္ေလလံ က ျဖစ္ျပီး ဆလြန္း၊ SUV စံုစံုလင္လင္ေရာက္ရွိပါတယ္။ အကယ္၍ ပံုမွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ကားသာ တကယ္ထြက္ေပၚလာရင္ လည္း ျမန္မာျပည္ေရာက္ဖို႔ ေမ်ာ္လင့္ပါတယ္။

တစ္ခုခုနဲ႔တိုက္လို႔ ကားေဘာ္ဒီမွာ ခ်ိဳင့္ဝင္သြားတာ၊ အေရာင္ပြန္းသြားတာ မ်ိဳးဆုိရင္ ကားက အလိုအေလ်ာက္ ျပန္ျပင္ေပးပါတယ္။ ကိုယ္တိုင္ ျပင္စရာ မလုိပါဘူး။ ေဆးေရာင္လည္း ကိုယ္လိုသလို ေျပာင္းလဲႏိုင္ပါတယ္။ ပုတ္သင္ညိဳတို႔ေတာင္ အေရာင္ ၄၊ ၅ မ်ိဳးထက္ ပိုမေျပာင္းႏိုင္ေပမယ့္ Audi A9 ဆလြန္းကေတာ့ အေရာင္မ်ိဳးစံု ေျပာင္းလဲႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ္တိုင္ လည္း ျပန္ျပင္တယ္၊ အေရာင္လည္းေျပာင္းတယ္ဆုိေတာ့ အသံုးျပဳတဲ့ နည္းပညာကို လူတိုင္း စိတ္ဝင္စားၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကိုယ္တိုင္ျပန္ျပင္ရေလာက္ေအာင္ အသက္သြင္းေပးထားတာကေတာ့ နာႏို နည္းပညာ (Nanotechnology) ျဖစ္ပါတယ္။ နာႏို နည္းပညာဟာ ၁၉၇၀ ေနာင္းပိုင္းက စေပၚေပမယ့္ ၂၁ ရာစုမွာ လြမ္းမိုးလာတဲ့ နည္းပညာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆံပင္တစ္ေမြးစာရဲ ႔တစ္ေထာင္ပံုတစ္ပံု အရြယ္အစား ပစၥည္းကို လူသံုးကုန္ပစၥည္းေတြမွာ အသံုးျပဳလာျခင္းဟာ အံ့မခန္း ေျပာင္းလဲတုိးတက္လာတဲ့ နည္းပညာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ အဓိကလိုအပ္ခ်က္က အသံုးျပဳမယ့္ သတၱဳအမ်ိဳးအစားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ကားေဘာ္ဒီျပင္တစ္ခုလံုးမွာ နာႏုိနည္းပညာသံုး အလြာတစ္ခုလံုးျခံဳလြမ္း ထားပါမယ္။ အပူခ်ိန္ေၾကင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အက္ဆီးဒန္႔ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း တစ္ေနရာရာက တြန္႔လိမ္သြားရင္ နာႏိုနည္းပညာသံုး ကားေဘာ္ဒီအလႊာက အလိုလို ပံုမွန္အေနအထားသုိ႔ ျပန္ လည္ ေရာက္ရွိ ပါတယ္။ Electronic Painting နည္းပညာလည္း ပါဝင္တဲ့အတြက္ လိုအပ္တဲ့ အေရာင္ကို ခလုတ္ႏွိပ္ျပီး ေျပာင္းရံုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဟိုင္းဘရစ္ဗားရွင္းနဲ႔ထုတ္လုပ္မယ္လုိ႔ ၾကားေနရပါတယ္။ အကယ္၍ ထုတ္လုပ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ အနာဂတ္မွာ လွ်ပ္စစ္ကုိသာ အသားေပး အသံုးျပဳရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရွိကေတာ့ ေလာင္စာဆီသံုး အင္ဂ်င္ကုိ လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာေလးလံုးနဲ႔ ဘီးေလးလံုးမွာ ထပ္မံအားျဖည့္ေပး ထားမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ကားကို ေခတ္မွီနည္းပညာမ်ားျဖင့္သာ အလုပ္လုပ္ ေစတဲ့ အတြက္ ေအာ္တို စနစ္ေတြ ပါဝင္မွု မ်ားျပားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

မေဝးေတာ့တဲ့အနာဂတ္မွာ ထုတ္လုပ္ဖို႔ ဂ်ာမနီ Audi တို႔ေရးဆြဲထားတဲ့ ဒီဇိုင္း ျဖစ္ျပီး ကုန္ၾကမ္း အလြယ္တကူ ရရွိဖို႔အတြက္ ၾကိဳးပမ္းေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
--
Ref:Audi
ColayOnline:Automobile

ဇင္ေယာ္
http://www.facebook.com/ZinYawNews
ဂ်ာမနီ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ထုတ္လုပ္ေရး ကုမၼဏီ ေအာ္ဒီ (Audi) ထုတ္ ကားမ်ားလည္း ျမန္မာျပည္ ေရာက္ပါတယ္။ အမ်ားစုကေတာ့ ဂ်ပန္ေလလံ က ျဖစ္ျပီး ဆလြန္း၊ SUV စံုစံုလင္လင္ေရာက္ရွိပါတယ္။ အကယ္၍ ပံုမွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့ကားသာ တကယ္ထြက္ေပၚလာရင္ လည္း ျမန္မာျပည္ေရာက္ဖို႔ ေမ်ာ္လင့္ပါတယ္။

တစ္ခုခုနဲ႔တိုက္လို႔ ကားေဘာ္ဒီမွာ ခ်ိဳင့္ဝင္သြားတာ၊ အေရာင္ပြန္းသြားတာ မ်ိဳးဆုိရင္ ကားကအလို အေလ်ာက္ ျပန္ျပင္ေပးပါတယ္။ ကိုယ္တိုင္ ျပင္စရာ မလုိပါဘူး။ ေဆးေရာင္လည္း ကိုယ္လို သလို ေျပာင္း လဲႏိုင္ပါတယ္။ ပုတ္သင္ညိဳတို႔ေတာင္ အေရာင္ ၄၊ ၅ မ်ိဳးထက္ ပိုမေျပာင္းႏိုင္ေပမယ့္ Audi A9 ဆလြန္း ကေတာ့ အေရာင္မ်ိဳးစံု ေျပာင္းလဲႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ္တိုင္ လည္း ျပန္ျပင္တယ္၊ အေရာင္လည္းေျပာင္း တယ္ဆုိေတာ့ အသံုးျပဳတဲ့ နည္းပညာကို လူတိုင္း စိတ္ဝင္စားၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကိုယ္တိုင္ျပန္ျပင္ရေလာက္ေအာင္ အသက္သြင္းေပးထားတာကေတာ့ နာႏို နည္းပညာ (Nanotechnology) ျဖစ္ပါတယ္။ နာႏို နည္းပညာဟာ ၁၉၇၀ ေနာင္းပိုင္းက စေပၚေပမယ့္ ၂၁ ရာစုမွာ လြမ္းမိုးလာတဲ့ နည္းပညာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဆံပင္တစ္ေမြးစာရဲ ႔တစ္ေထာင္ပံုတစ္ပံု အရြယ္အစား ပစၥည္းကို လူသံုးကုန္ပစၥည္းေတြမွာ အသံုးျပဳလာျခင္းဟာ အံ့မခန္း ေျပာင္းလဲတုိးတက္လာတဲ့ နည္းပညာ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဒီအတြက္ အဓိကလိုအပ္ခ်က္က အသံုးျပဳမယ့္ သတၱဳအမ်ိဳးအစားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ကားေဘာ္ဒီျပင္တစ္ခုလံုးမွာ နာႏုိနည္းပညာသံုး အလြာတစ္ခုလံုးျခံဳလြမ္း ထားပါမယ္။ အပူခ်ိန္ေၾကင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ အက္ဆီးဒန္႔ေၾကာင့္ေသာ္ လည္းေကာင္း တစ္ေနရာရာက တြန္႔လိမ္သြားရင္ နာႏိုနည္းပညာသံုး ကားေဘာ္ဒီအလႊာက အလိုလို ပံုမွန္အေနအထားသုိ႔ ျပန္ လည္ ေရာက္ရွိ ပါတယ္။ Electronic Painting နည္းပညာလည္း ပါဝင္တဲ့အတြက္ လိုအပ္တဲ့ အေရာင္ကို ခလုတ္ႏွိပ္ျပီး ေျပာင္း ရံုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဟိုင္းဘရစ္ဗားရွင္းနဲ႔ထုတ္လုပ္မယ္လုိ႔ ၾကားေနရပါတယ္။ အကယ္၍ ထုတ္လုပ္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ အနာဂတ္ မွာ လွ်ပ္စစ္ကုိသာ အသားေပး အသံုးျပဳရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရွိကေတာ့ ေလာင္စာဆီသံုး အင္ဂ်င္ကုိ လွ်ပ္စစ္ေမာ္တာေလးလံုးနဲ႔ ဘီးေလးလံုးမွာ ထပ္မံအားျဖည့္ေပး ထားမယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ကားကို ေခတ္မွီ နည္းပညာမ်ားျဖင့္သာ အလုပ္လုပ္ ေစတဲ့အတြက္ ေအာ္တိုစနစ္ေတြပါဝင္မွုမ်ားျပား မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

မေဝးေတာ့တဲ့အနာဂတ္မွာ ထုတ္လုပ္ဖို႔ ဂ်ာမနီ Audi တို႔ေရးဆြဲထားတဲ့ ဒီဇိုင္း ျဖစ္ျပီး ကုန္ၾကမ္းအလြယ္ တကူ ရရွိဖို႔အတြက္ ၾကိဳးပမ္းေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
--
Ref:Audi
ColayOnline:Automobile


No comments:

Post a Comment