Wednesday, March 13, 2013

အက်ိဳးအေၾကာင္းမဲ႔ဆႏၵမျပသင္႔ဟု ယေန႔လူထုေတြ႕ဆံုပြဲတြင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာၾကား

Photo: အက်ိဳးအေၾကာင္းမဲ႔ဆႏၵမျပသင္႔ဟု ယေန႔လူထုေတြ႕ဆံုပြဲတြင္
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာၾကား
Wednesday, March 13, 2013

"ဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ သက္ဆုိင္ရာ မွာခြင္႔ေတာင္းသင္႔ပါတယ္ ခြင္႔ ျပဳခ်က္ မရွိ္ဘဲဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ ဥပေဒအရအေရးယူသင္႔ပါတယ္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႕အစည္းကလညး္ အက်ိဳးအေၾကာင္းညီရင္ ခြင္႔ျပဳမိန္႕ေပးရပါမယ္ ကၽြန္မကိုလည္းဆႏၵျပလုိ႕ရပါတယ္ ကၽြန္မအိမ္ေရွ႕မွာ ဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မေနထုိ္င္ရာျမိဳ႕နယ္အဖြဲ႕အစည္းမွာ ခြင္႔ျပဳမိန္႕ယူရပါမယ္ အဓိကကေတာ႕ ကၽြန္ိမတို႕ႏိုင္ငံမွာ တရားဥပေဒစိုးမိုးမႈပါပဲ တရားဥပေဒစိုးမိုးမႈမရွိရင္ ကၽြန္မတို႕ႏိုင္ငံဘယ္ေတာ႕မွ ျငိမ္းခ်မ္းမွာ မဟုတ္ဘူး"ဟု ေဒၚေအာင္ဆန္း စုၾကည္က ေျပာသည္။

Messenger News Journal
"ဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ သက္ဆုိင္ရာ မွာခြင္႔ေတာင္းသင္႔ပါတယ္ ခြင္႔ ျပဳခ်က္ မရွိ္ဘဲဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ ဥပေဒအရအေရးယူသင္႔ပါတယ္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႕အစည္းကလညး္ အက်ိဳးအေၾကာင္းညီရင္ ခြင္႔ျပဳမိန္႕ေပးရပါမယ္ ကၽြန္မကိုလည္းဆႏၵျပလုိ႕ရပါတယ္ ကၽြန္မအိမ္ေရွ႕မွာ ဆႏၵျပမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မေနထုိ္င္ရာျမိဳ႕နယ္အဖြဲ႕အစည္းမွာ ခြင္႔ျပဳမိန္႕ယူရပါမယ္ အဓိက ကေတာ႕ ကၽြန္ိမတို႕ႏိုင္ငံမွာ တရားဥပေဒစိုးမိုးမႈပါပဲ တရားဥပေဒ စိုးမိုးမႈ မရွိရင္ ကၽြန္မတို႕ႏိုင္ငံဘယ္ေတာ႕မွ ျငိမ္းခ်မ္းမွာ မဟုတ္ဘူး" ဟု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ေျပာသည္။

Messenger News Journal

No comments:

Post a Comment