ေမာ္ဒယ္ျမင့္ကား
တင္သြင္းခြင့္ျပဳျပီးေနာက္ ကားေဟာင္း စလစ္သမားေတြ ၂၀၀၀ ေမာ္ဒယ္အထက္
ပါဂ်ဲရိုးေတြ အသြင္းမ်ားလာၾကပါ တယ္။ ေစ်းကြက္မွာ လည္း ျမန္မာ က်ပ္ေငြ သိန္း
၃၀ဝ ဝန္းက်င္နဲ႔ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္
ပါဂ်ဲရိုး ဝယ္ယူရရွိႏိုင္ပါတယ္။ ပါဂ်ဲရိုးက ဟိုးအရင္ခ်ိန္ကတည္း က ျမန္မာျပည္ က ေရပန္းစားတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကဆုိရင္ ဒုတိယမ
ပါဂ်ဲရိုး ဝယ္ယူရရွိႏိုင္ပါတယ္။ ပါဂ်ဲရိုးက ဟိုးအရင္ခ်ိန္ကတည္း က ျမန္မာျပည္ က ေရပန္းစားတဲ့ ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကဆုိရင္ ဒုတိယမ
်ိဳးဆက္ျဖစ္တဲ့
၁၉၉၁ ေက်ာ္ ကားေတြျဖစ္ျပီး ျမန္မာ က်ပ္နဲ႔ သိန္း ေထာင္ခ်ီေပါက္ခဲ့ပါတယ္။
ယခု ေခတ္ကာလ နဲ႔ေပၚလစီေျပာင္းလဲမွုေၾကာင့္ ေစ်းႏွုန္းဟာ သိန္း ရာဂဏန္း
ထိကုိ ထုိးက်သြားပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ေမာ္ဒယ္ပိုျမင့္တဲ့ တတိယမ်ိဳးဆက္ (၁၉၉၆ မွ
၂ဝဝဝ ခုႏွစ္ၾကား) ကားမ်ားကို တင္သြင္း လာၾကပါ တယ္။ ျမန္မာျပည္ေစ်းကြက္ထဲက
ေလးဘီးေမာင္း စနစ္ ကားေလာကမွာ သက္တမ္းအရင့္ဆံုးနဲ႔ အေအာင္ျမင္ ဆံုးကားလည္း
ျဖစ္ပါတယ္။ ယခုေရာက္ရွိလာတဲ့ ၂၀၀၀ ခုႏွစ္ ဝန္းက်င္ေမာ္ဒယ္မ်ားက ယခင္ထက္
လုပ္ေဆာင္ ခ်က္ ျမင့္တက္လာပါတယ္။ အင္ဂ်င္ဆိုက္ ၂၅၀၀ မွ ၂၈၀၀ ၾကားအထိ
တိုးျမင့္လာျပီး အင္ဂ်င္ ၇မ်ိဳးေတာင္ ရွိလာပါတယ္။ ဓာတ္ဆီ၊ ဒီဇယ္ ဆီ
ႏွစ္မ်ိဳးလံုး ထုတ္လုပ္ပါတယ္။ TD အင္ဂ်င္၊ ဆလင္ဒါ ၆လံုးပူး အင္ဂ်င္
အစရွိသျဖင့္ ကြဲျပားေနပါေသးတယ္။ ဆီတိုင္ကီ ၈၉လီတာဆန္႔၊ ၇၂ လီတာဆန္႔လို႔
ႏွစ္မ်ိဳးထုတ္ျပီး ဂီယာကေတာ့ ၅ ခ်က္ရိုးရိုး၊ ၄ ခ်က္ေအာ္တို၊ ၅ခ်က္
ေအာ္တိုဆိုျပီး ခြဲျခား ထုတ္လုပ္ပါ တယ္။ ေလးဘီးေမာင္း စနစ္ကားျဖစ္ျပီး
သကၠရာဇ္ ၂၀၀၀ ဝန္းက်င္ေမာ္ဒယ္ ကားမ်ား ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေနာက္ပိုင္းေပၚတဲ့ SUV
ကားၾကီးမ်ားေလာက္ေတာ့ ဆီစား သက္သာႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။
အျမန္ဆံုးေမာင္ႏွင္ႏိုင္အား top speed ကေတာ့ မိုင္ ၁၀၀ ေက်ာ္ ဝန္းက်င္မွာပဲ
ရွိပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ ခရီးၾကမ္း ေမာင္းႏွင္မွုတို႔မွာ အင္ဂ်င္နဲ႔
ကားေဘာ္ဒီက ခံႏိုင္ရည္ ရွိပါတယ္။ ေနာက္မွာ စပယ္ယာဘီးအပို ပါရွိပါတယ္။ ကား
အရွည္ ၁၈၉ လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၂.၈ လက္မ၊ အျမင့္ ၇၃ လက္မကိုယ္စီ ရွိပါတယ္။ ဒါကေတာ့
တံခါး ငါးေပါက္ SUV ကားမ်ားျဖစ္ပါတယ္။ တံခါး သံုးေပါက္ SUV မ်ားလည္း
ထုတ္လုပ္ထားပါေသးတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ ၁၉၉၉ ေမာဒယ္၊ ၂၀၀၀-၀၃ ေမာ္ဒယ္အသြင္း
မ်ားပါတယ္။ ျမန္မာက်ပ္ေငြ သိန္း ၃၀၀၊ ၃၃၀၊ ၄၀၀ အစရွိသျဖင့္ အစားစား
ရွိပါတယ္။ ဂ်ပန္ ေလလံဝဘ္ဆိုဒ္မွာ ပါဂ်ဲရိုးမ်ားကို ယခုလို အလြယ္တကူ ရွာေဖြ
ေတြ႔ရွိ ႏိုင္ ပါတယ္။ --- http://www.colayonline.com.mm/ automobile/portal.html#auction
No comments:
Post a Comment