Saturday, February 16, 2013

မဲေဆာက္ ဘန္ေကာက္ခရီးကုိ ေလယာဥ္ျဖင့္ ပုိမုိသြားေရာက္ဖြယ္ရိွ

Photo: မဲေဆာက္ ဘန္ေကာက္ခရီးကုိ ေလယာဥ္ျဖင့္ ပုိမုိသြားေရာက္ဖြယ္ရိွ
Saturday, February 16, 2013 

ထိုင္းပုဂၢလိကေလေၾကာင္းလိုင္းတခုျဖစ္သည့္ NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္း
က မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္ ကို အထူးေစ်းႏံႈး ၁၁၁၁ ဘတ္ျဖင့္
ေျပးဆြဲေပးမည္ကို ေဒသခံ ထုိင္း၊ ျမန္မာတုိ႔က ႀကိဳဆိုၾကသည္။

မဲေဆာက္မွကုန္သည္ႀကီးမ်ားအသင္း၀င္ ႏိုင္ဆူခ်ိဳင္းက”ဒီအစီအစဥ္က
ေကာင္းပါတယ္ ဘတ္ေငြ ၁၀၀၀  ေလာက္ဘဲဆိုေတာ့ ကုန္သည္ေတြ၊
ႏုိင္ငံျခားသားေတြနဲဲ႔အျခားခရီးသြားေတြအတြက္ အခ်ိန္ကုန္သက္သာ
ေစေတာ့ အမ်ားစုစီးၾကမွာပါ” ဟု ဆိုသည္။

မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္ကို VIP ဘတ္စ္ကားႀကီးျဖင့္ သြားပါက အခ်ိန္ ၈ နာရီခန္႔ၾကာၿပီး ကားခမွာ ၆၆၆ ဘတ္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေစ်းႏႈန္း ကြာဟမႈ ဘတ္ ၄၀၀ ခန္႔သာ ရိွသျဖင့္ NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္း အသံုးျပဳသူမ်ား ပိုမိုမ်ားျပားလာႏိုင္ေၾကာင္း ႏိုင္ဆူခ်ိဳင္းက ျဖည့္စြက္ေျပာၾကားသည္။

ယေန႔ေနရပ္ျပန္ရန္ မဲေဆာက္သို႔ေရာက္ရိွလာသည့္ ကိုမြန္ႀကီးက ”မဲေဆာက္မွာ ေၾကာ္ျငာလိုက္ေ၀တာေတြ႔တယ္။ ဒါဆိုရင္ ေနာက္ကို မဲေဆာက္ကေန  ဘန္ေကာက္ျပန္ရင္ ေလယာဥ္ပ်ံပဲ စီးေတာ့မယ္ေလ။
ေစ်းက ဒီေလာက္ ကြာတာမွ မဟုတ္တာ။ အခ်ိန္က တနာရီေလာက္ပဲ ၾကာတယ္ဆိုေတာ့  အလုပ္သမားေတြစီးၾကမွာ ေသခ်ာတယ္” ဟုေျပာသည္။

ဘန္ေကာက္-မဲေဆာက္-ျမ၀တီခရီးစဥ္ကို တရား၀င္ အ၀င္အထြက္
ျပဳေနသည့္ ျမန္မာအလုပ္သမားအေရအတြက္မွာ သာမန္ရက္မ်ားတြင္
ေန႔စဥ္ ငါးရာေက်ာ္ရိွသည္။  အခါႀကီးရက္ႀကီးမတိုင္မီ မတ္လအကုန္
ႏွစ္ဆန္းပုိင္းတြင္ ေန႔စဥ္ေထာင္ဂဏန္းအထက္ ရိွသည္ဟု ထိုင္းလူ၀င္ႀကီးၾကပ္ေရးအရာရိွတဦးကေျပာသည္။

၎ကာလမ်ားတြင္ ခရီးသည္တင္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ား ေလာက္ငွမႈ
မရိွသည့္အတြက္ ေသာင္းႏွင့္ခ်ီသည္ ျမန္မာ အလုပ္သမားမ်ား မဲေဆာက္ႏွင့္ျမ၀တီတြင္ ေသာင္တင္ၾကရသည့္ ျပႆနာမ်ားကို 
တစံုတရာ သက္သာေစမည္ဟုလည္း မဲေဆာက္-မဟာခ်ိဳင္း မွန္လံု ကားငယ္ေျပးဆြဲသည့္ ႏိုင္ႏို႔ဖဒြန္းကေျပာသည္။

ဘန္ေကာက္တြင္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ နန္းသီသီက”ေလယာဥ္က
ဘတ္ ၁,၀၀၀ ေလာက္ပဲ ဆိုေတာ့ စီးၾက မွာပါ။ မဲေဆာက္ကို ဆင္းရင္ေတာ့ အမ်ားစုက  အထုတ္အပိုးေတြနဲ႔ဆိုေတာ့ ကားနဲ႔ဘဲျပန္ၾကတာ မ်ားတယ္။ အျပန္ေတာ့ ေလယာဥ္စီးၾကမွာပါ။ အခ်ိန္က တနာရီေလာက္ပဲ ဆုိေတာ့ေလ” ဟု ေျပာသည္။

NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ အသြားအျပန္
ခရီးစဥ္ကို လာမည့္ မတ္လ ၁ ရက္ေန႔ မွစတင္ကာ တေန႔လွ်င္ အသြားအျပန္ ၄ ႀကိမ္ႏံႈးျဖင့္ ေအာက္တိုဘာလကုန္ပိုင္းထိ ေျပးဆြဲေပးမည္ ျဖစ္သည္။

    မဲေဆာက္မွ ေလယာဥ္ထြက္ခ်ိန္မ်ား
    ၉း၄၅
    ၁၂း၁၅
    ၁၅း၃၅
    ၁၈း၀၀

    ဘန္ ေကာက္မွ ေလယာဥ္ထြက္ခ်ိန္မ်ား
    ၀၈း၀၀
    ၁၀း၃၀
    ၁၄း၀၀
    ၁၅း၀၅


လက္ရိွတြင္ မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္အတြက္ NOK AIR
ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ခရီးသည္တဦးလွ်င္ ၁၅၉၀ ဘတ္၊ မဲေဆာက္-ခ်င္းမိုင္ခရီးစဥ္ကို  ၉၉၉ ဘတ္ျဖင့္ေျပးဆြဲေနသည္။

၎ေလေၾကာင္းလိုင္းမွတာ၀န္ရိွသူမ်ားသည္ မဲေဆာက္-ေမာ္လၿမိဳင္
ခရီးစဥ္ ေျပးဆြဲရန္အတြက္ မြန္ျပည္နယ္အစိုးရ တာ၀န္ရိွသူမ်ားႏွင့္
ေဆြးေႏြးထားသည္ဟု မြန္ျပည္နယ္ကုန္သည္မ်ားႏွင့္စက္မႈ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအသင္း အတြင္းေရးမႉးဦးထင္ေအာင္ေက်ာ္ကေျပာသည္။

NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္၏ အထူးေလွ်ာ့ေစ်းအစီအစဥ္ကို ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္ရိွ မဲေဆာက္ႏွင့္
ျမ၀တီၿမိဳ႕မ်ားတြင္ လိုက္လံေၾကာ္ျငာလ်က္ရိွၿပီး ခရီးစဥ္ ၾကာျမွင့္
ခ်ိန္မွာမဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ ၁.၁၅ နာရီ၊ မဲေဆာက္-ခ်င္းမိုင္
မိနစ္ ၃၀ ခန္႔ႏွင့္မဲေဆာက္-ေမာ္လၿမိဳင္မွာ၁၈ မိနစ္ခန္႔ ျဖစ္သည္။

ထိုင္းႏိုင္ငံတြင္ယာယီႏိုင္ငံကူး လက္မွတ္ျဖင့္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္
ျမန္မာအလုပ္သမား ၁၃ သိန္းခန္႔ရိွၿပီး ၎လက္မွတ္ကိုင္ေဆာင္ကာ ထိုင္းႏိုင္ငံအတြင္းကား၊ ရထား၊ သေဘၤာ၊ ေလယာဥ္မ်ားႏွင့္ခရီးသြားလာခြင့္
ရိွသည္။

ပံုစာ- မဲေဆာက္-ျမ၀တီခ်စ္ၾကည္ေရးတံတားအလယ္မွ NOK AIR ေၾကာ္ျငာ
ဓာတ္ပံု-ျပည္ေတာ္ျမင့္/ဧရာ၀တီ။

ဧရာ၀တီထိုင္းပုဂၢလိကေလေၾကာင္းလိုင္းတခုျဖစ္သည့္ NOK AIR ေလေၾကာင္း လိုင္းက မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္ ကို အထူးေစ်းႏံႈး ၁၁၁၁ ဘတ္ျဖင့္ ေျပးဆြဲေပးမည္ကို ေဒသခံ ထုိင္း၊ ျမန္မာတုိ႔က ႀကိဳဆိုၾက သည္။ မဲေဆာက္မွကုန္သည္ႀကီးမ်ားအသင္း၀င္ ႏိုင္ဆူခ်ိဳင္းက”ဒီအစီအစဥ္က
ေကာင္းပါတယ္ ဘတ္ေငြ ၁၀၀၀ ေလာက္ဘဲဆိုေတာ့ ကုန္သည္ေတြ၊
ႏုိင္ငံျခားသားေတြနဲဲ႔အျခားခရီးသြားေတြအတြက္ အခ်ိန္ကုန္သက္သာ ေစေတာ့ အမ်ားစုစီးၾကမွာပါ” ဟု ဆိုသည္။

မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္ကို VIP ဘတ္စ္ကားႀကီးျဖင့္ သြားပါက အခ်ိန္ ၈ နာရီခန္႔ၾကာၿပီး ကားခမွာ ၆၆၆ ဘတ္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေစ်းႏႈန္း ကြာဟမႈ ဘတ္ ၄၀၀ ခန္႔သာ ရိွသျဖင့္ NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္း အသံုးျပဳသူမ်ား ပိုမိုမ်ားျပားလာႏိုင္ေၾကာင္း ႏိုင္ဆူခ်ိဳင္းက ျဖည့္စြက္ေျပာၾကားသည္။

ယေန႔ေနရပ္ျပန္ရန္ မဲေဆာက္သို႔ေရာက္ရိွလာသည့္ ကိုမြန္ႀကီးက ”မဲေဆာက္မွာ ေၾကာ္ျငာ လိုက္ေ၀ တာေတြ႔ တယ္။ ဒါဆိုရင္ ေနာက္ကို မဲေဆာက္ကေန ဘန္ေကာက္ျပန္ရင္ ေလယာဥ္ပ်ံပဲ စီးေတာ့မယ္ေလ။
ေစ်းကဒီေလာက္ကြာတာမွမဟုတ္တာ။ အခ်ိန္က တနာရီေလာက္ပဲ ၾကာတယ္ဆိုေတာ့ အလုပ္သမားေတြ စီးၾကမွာ ေသခ်ာတယ္” ဟုေျပာသည္။

ဘန္ေကာက္-မဲေဆာက္-ျမ၀တီခရီးစဥ္ကို တရား၀င္ အ၀င္အထြက္ ျပဳေနသည့္ ျမန္မာအလုပ္သမား အေရ အတြက္မွာ သာမန္ရက္မ်ားတြင္ ေန႔စဥ္ ငါးရာေက်ာ္ရိွသည္။ အခါႀကီးရက္ႀကီးမတိုင္မီ မတ္လ အကုန္ ႏွစ္ဆန္းပုိင္းတြင္ ေန႔စဥ္ေထာင္ဂဏန္းအထက္ ရိွသည္ဟု ထိုင္းလူ၀င္ႀကီးၾကပ္ေရးအရာရိွတဦး ကေျပာ သည္။

၎ကာလမ်ားတြင္ ခရီးသည္တင္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ား ေလာက္ငွမႈ မရိွသည့္အတြက္ ေသာင္းႏွင့္ခ်ီ သည္ ျမန္မာ အလုပ္သမားမ်ား မဲေဆာက္ႏွင့္ျမ၀တီတြင္ ေသာင္တင္ၾကရသည့္ ျပႆနာမ်ားကို တစံုတရာ သက္သာေစမည္ဟုလည္း မဲေဆာက္-မဟာခ်ိဳင္း မွန္လံု ကားငယ္ေျပးဆြဲသည့္ ႏိုင္ႏို႔ဖဒြန္းကေျပာသည္။

ဘန္ေကာက္တြင္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ နန္းသီသီက”ေလယာဥ္က ဘတ္ ၁,၀၀၀ ေလာက္ပဲ ဆိုေတာ့ စီးၾက မွာပါ။ မဲေဆာက္ကို ဆင္းရင္ေတာ့ အမ်ားစုက အထုတ္အပိုးေတြနဲ႔ဆိုေတာ့ ကားနဲ႔ဘဲျပန္ၾကတာ မ်ားတယ္။ အျပန္ေတာ့ ေလယာဥ္စီးၾကမွာပါ။ အခ်ိန္က တနာရီေလာက္ပဲ ဆုိေတာ့ေလ” ဟု ေျပာသည္။

NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ အသြားအျပန္ ခရီးစဥ္ကို လာမည့္ မတ္လ ၁ ရက္ေန႔ မွ စတင္ကာ တေန႔လွ်င္ အသြားအျပန္ ၄ ႀကိမ္ႏံႈးျဖင့္ ေအာက္တိုဘာလကုန္ပိုင္းထိ ေျပးဆြဲေပး မည္ ျဖစ္သည္။

မဲေဆာက္မွ ေလယာဥ္ထြက္ခ်ိန္မ်ား
၉း၄၅
၁၂း၁၅
၁၅း၃၅
၁၈း၀၀

ဘန္ ေကာက္မွ ေလယာဥ္ထြက္ခ်ိန္မ်ား
၀၈း၀၀
၁၀း၃၀
၁၄း၀၀
၁၅း၀၅


လက္ရိွတြင္ မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္အတြက္ NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ခရီးသည္တဦးလွ်င္ ၁၅၉၀ ဘတ္၊ မဲေဆာက္-ခ်င္းမိုင္ခရီးစဥ္ကို ၉၉၉ ဘတ္ျဖင့္ေျပးဆြဲေနသည္။

၎ေလေၾကာင္းလိုင္းမွတာ၀န္ရိွသူမ်ားသည္ မဲေဆာက္-ေမာ္လၿမိဳင္ ခရီးစဥ္ ေျပးဆြဲရန္အတြက္ မြန္ျပည္ နယ္ အစိုးရတာ၀န္ရိွသူမ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြးထားသည္ဟု မြန္ျပည္နယ္ကုန္သည္မ်ားႏွင့္စက္မႈ လုပ္ငန္း ရွင္မ်ားအသင္း အတြင္းေရးမႉးဦးထင္ေအာင္ေက်ာ္ကေျပာသည္။

NOK AIR ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ခရီးစဥ္၏ အထူးေလွ်ာ့ေစ်းအစီအစဥ္ကို ထိုင္း-ျမန္မာနယ္စပ္ရိွ မဲေဆာက္ႏွင့္ ျမ၀တီၿမိဳ႕မ်ားတြင္ လိုက္လံေၾကာ္ျငာလ်က္ရိွၿပီး ခရီးစဥ္ ၾကာျမွင့္ခ်ိန္မွာ မဲေဆာက္-ဘန္ေကာက္ ၁.၁၅ နာရီ၊ မဲေဆာက္-ခ်င္းမိုင္ မိနစ္ ၃၀ ခန္႔ႏွင့္မဲေဆာက္-ေမာ္လၿမိဳင္မွာ၁၈ မိနစ္ခန္႔ ျဖစ္သည္။

ထိုင္းႏိုင္ငံတြင္ယာယီႏိုင္ငံကူး လက္မွတ္ျဖင့္ အလုပ္လုပ္ကိုင္ေနသည့္ ျမန္မာအလုပ္သမား ၁၃ သိန္းခန္႔ ရိွၿပီး ၎လက္မွတ္ကိုင္ေဆာင္ကာ ထိုင္းႏိုင္ငံအတြင္းကား၊ ရထား၊ သေဘၤာ၊ ေလယာဥ္မ်ားႏွင့္ ခရီးသြား လာခြင့္ ရိွသည္။

ပံုစာ- မဲေဆာက္-ျမ၀တီခ်စ္ၾကည္ေရးတံတားအလယ္မွ NOK AIR ေၾကာ္ျငာ
ဓာတ္ပံု-ျပည္ေတာ္ျမင့္/ဧရာ၀တီ။
ဧရာ၀တီ

No comments:

Post a Comment