ဧရာ၀တီျမစ္တြင္ ေရတားတမံ အနိမ့္ (wire & lock) မ်ား တည္ေဆာက္ျခင္းျဖင့္ ေရေၾကာင္းသြားလာမႈ လြယ္ကူ အဆင္ေျပေစျခင္း၊ ေရအားလွ်ပ္စစ္ ထုတ္ယူအသံုးျပဳႏိုင္ျခင္းႏွင့္ စိုက္ပ်ဳိးေရး လုပ္ငန္းမ်ား၌ စိုက္ပ်ဳိးေရ ရရွိႏိုင္ျခင္း စသည့္ အက်ဳိးေက်းဇူးမ်ား ရရွိႏိုင္မည္ဟု သိရသည္။
SBE nv Engineering Co,Ltd သည္ Feasibility study အား အဆင့္သံုးဆင့္ျဖင့္ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ကာ ပထမအဆင့္ study ျပဳလုပ္ျခင္းကို မတ္ ၁ ရက္တြင္ စတင္မည္ျဖစ္သည္။ "Feasibility study ကို အဆင့္သံုးဆင့္ သတ္မွတ္ျပဳလုပ္သြားမွာျဖစ္ၿပီး ပထမအဆင့္ကို မတ္ ၁ ရက္ေန႔မွာ စတင္ျပဳလုပ္သြားမွာပါ။ ဒီအဆင့္မွာ အခ်က္အလက္ စုေဆာင္းတာေတြ ျပဳလုပ္သြားမွာျဖစ္ၿပီး ဒုတိယအဆင့္မွာ ကနဦးဒီဇိုင္းကို ထုတ္ျပန္ေပးသြားမွာပါ။ တတိယအဆင့္မွာ ဒုတိယအဆင့္က ရလာတဲ့ ကနဦးဒီဇိုင္းကို ျပန္လည္မြမ္းမံၿပီး Conceptual design ပံုစံ တင္ျပသြားမွာပါ" ဟု SBE nv Engineering Co,Ltd မွ Project Director Mr. Koen Thomas က ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၁ ရက္က ေျပာသည္။
လက္ရွိတြင္ ဧရာ၀တီျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေရေၾကာင္းၾကပ္ေသာ ေနရာ ၄၆ ေနရာႏွင့္ ခ်င္းတြင္းမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေရေၾကာင္းၾကပ္ေသာ ေနရာ ၃၇ ေနရာရွိသည္။ ယင္းေနရာ မ်ားကို ျမစ္ၾကမ္းျပင္ ျပဳျပင္နည္းျဖင့္ ျမစ္ေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၿပီး ယင္းသို႔ ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ အခ်ိန္ယူ ေဆာင္ရြက္ရသျဖင့္ ဒုတိယအဆင့္ ျပဳျပင္ နည္းျဖစ္ေသာ ေရမ်က္ႏွာျပင္ ထိန္းသိမ္းသည့္ နည္းစနစ္အား ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ စတင္စီစဥ္ျခင္း ျဖစ္သည္ ဟု ေရအရင္းအျမစ္ႏွင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ား ဖံြ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရး မွဴးခ်ဳပ္ ဦးထြန္းလြင္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
From : Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment